eConsult
E-services; mailen met de praktijk.
Wanneer u als vaste patiënt ingeschreven staat bij Huisartsenpraktijk het Veen kunt u gebruik maken van de mogelijkheid om via een beveiligd systeem te e-mailen met de praktijk.
U dient hiervoor in de praktijk bij de assistente of verpleegkundige eenmalig een toestemmingsverklaring te tekenen.
We noteren dan uw toestemming en uw emailadres in uw dossier. U krijgt meteen een SUPERPIN mee waarmee u zich kunt registeren voor E-services.
Deze registratie is strikt persoonlijk. Mochten meerdere gezinsleden gebruik willen maken van de e-service, dan moeten deze gezinsleden allemaal een toestemmingsverklaring en een SUPERPIN aanvragen.
U kunt wel gebruik maken van hetzelfde emailadres.
Voor het mailen met de praktijk. Klik HIER
Let op! Tussen 17 en 8 uur, in het weekend en op feestdagen wordt de mail niet gelezen / beantwoord.
Onderwerpen
Er zijn natuurlijk allerlei onderwerpen waarover u een vraag kunt stellen.
Om u goed van dienst te kunnen zijn is het prettig als u uw vraag zo nauwkeurig mogelijk formuleert.
Probeert u bij het stellen van uw vraag alvast zoveel mogelijk informatie te geven.
Niet alle vragen zijn geschikt voor e-Consult. Een e-Consult is bedoeld voor het volgende:
- Een korte, eenvoudige vraag stellen waarop u niet direct antwoord nodig heeft.
- U kunt na een spreekuurbezoek nog een vraag stellen die u tijdens het spreekuur bent vergeten of omdat u iets niet heeft begrepen.
- U kunt tijdens een behandeltraject contact houden met de huisarts of verpleegkundigen.
- Om advies te vragen.
Wanneer is een e-consult niet gewenst?
- Als u een afspraak wil afzeggen
- Als u met spoed een dokter of antwoord nodig heeft.
- Als lichamelijk onderzoek nodig is.
- Als u ingewikkelde vragen of emotionele vragen heeft.